Design by: Josefin

det här är be your own star show

Jag kan inte hjälpa dig upp, kan inte lysa upp den väg du springer
Jag kan inte vagga dig varm och lugn
Du har en annan röst, annan färg, ett annat land med andra klockor som ringer
Jag tar mig inte in i dina dunkla rum




Tänkte att det kanske var dags att författa ett par ord. Det känns bra att du anförtror mig saker igen, Moa. Det blir bara bättre och bättre mellan oss, och jag hoppas att det en gång kan bli som det alltid har varit.
 
Viiisst. Man kan inte göra ett skit åt någonting. Lika maktlös som vanligt. Men jag gillar't. Eller kanske inte. Men är det någon som bryr sig? Jag kan inte rå för att det för tillfället är en grabb som lyser upp mina dagar på Duveholm.



Men jag skulle gärna hjälpa dig upp, och kunna lysa upp den väg du springer
Om jag kunde vagga dig varm och lugn
Jag har nog samma röst och bor i samma land med samma klockor som ringer
Du går inte ensam genom dunkla rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback