Design by: Josefin

i am here to remind you

Jag dras med smärtor i ryggen. Det är inget jag är överförtjust i direkt. Ingen massör hemma heller. Mamma är i England hela veckan. Men å andra sidan så innebär det att jag sover i hennes säng. Och det är absolut inget man ska klaga över, kan jag säga. Den är gryyyymt skön!

Måste även säga att det var en mycket trevlig kväll hemma hos min kära vän Sofie i fredags. Fruktansvärt roligt med otroligt sköna människor! Allsång på mkt hög nivå. Ska göras om snarast.
Bilder uppmärksammas i Boes bilddagbok.

Annars funderar man mest över hur det ska bli efter måndagen den 25 september. Nej, inte för att min lillasyster fyller år den 26 och jag inte har köpt någon present än, utan för att min älskade Jenny beger sig till det stora landet i väst. Och där tänker hon stanna minst ett år! Jag får försöka klara mig ändå. Och det går säkert. Men som vi sa; sakna kommer vi göra.


Jomenvisst, idag fyller Emma "T" Asplund (#8/9) 21 år. Värt att uppmärksammas. ;)


Idag var Åsa sjuk.



Kommentarer
Postat av: T #9

Aaa, hon fyllde år å d va värt å uppmärksammas.. :)
däääremot va du inte på träningen ig¨r.. men de e lugnt, förnedra madde a me en tunnel istället.. ;p

2006-09-21 @ 10:39:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback