Design by: Josefin

i won't bother you at all

Eftersom att jag gärna nämner alla grejer jag ska göra flera dagar i förväg så skriver jag alltså samma sak flera gånger. Men nu är det alltså så att ikväll blir det pizza på Olympos för hela slanten. Jag älskar mitt lag, och jag kan inte rå för det. Just get used to it.
Helgen närmar sig och framför mig ser jag en mycket efterlängtat lagfest. Hell yeah.

Äum jo, jag tycker att det är snyggt att visa rumpan! Sådäså, Moa. Baha.

Kan vara så att det är exakt three weeks left to London. Det blir förmodligen tokskoj. Dessutom ser det ut att bli fotboll, vilket vore riktigt nice.


Har även nån annan grej jag eventuellt borde styra upp. Magen skriker jaaaa! Men jag vet inte. Jag låter tiden utvisa. Sara är blyg. Kanske en nyhet. Men jag rår inte för det. And I hate it.


aao

Let us die young or let us live forever
We don't have the power but we never say never

Love it !

Kommentarer
Postat av: Yeah guess.. :p

Urartning på lördag är de enda som e säkert.. Wei.

2006-09-28 @ 21:23:02
Postat av: Sofie

"ja, men det roligaste var ju.."
kul pizzakväll, men lördagen asså, urarting planerad!

2006-09-29 @ 21:39:36
URL: http://bergochdalvana.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback