Design by: Josefin

let me keep him

Hon åker på måndag. Den tjugofemte september åker Jenny. Det är inget jag uppskattar. Men hon kommer få det underbart. :)

Själv köpte jag födelsedagspresent till min lillasyster idag. Det är jag nöjd med. Dessutom inhandlade jag ett par stövlar. Får se om det blir behålla eller lämna tillbaka. Men fuck så kär jag blev! Underbara.

Får se vad som sker i helgen. Ett umgänge med Rebecca är uppskrivet, får se hur det blir med det. Utgår ifrån att det även blir umgänge med Åsa. Antar även att det blir lite fotbollstittande. Brukar lätt bli så. Ingen match för egen del. Skönt.
Även jag är beroende av Idol. T, du är inte ensam.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: T

skönt å höra wooden... Att ja inte e ensam alltså... damn.

2006-09-22 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback