Design by: Josefin

because of you

Jag tycker det är så tråkigt när inte Cilla är i skolan. Speciellt tråkigt var det imorse när jag kom till spanskan och upptäckte att min mate inte var där. Menade hon att jag skulle klara mig alldeles ensam? Jag vet inte vad hon tänkte. Men klarade mig gjorde jag, hur som helst, inte. Huvudet stod helt stilla. Men visst, så blir det när man inte tar hem spanskaboken över helgen. Vadå "el hombre de negios salió el banco con un matelín en la mano derecha"? Jaja, jag vet vad det där betyder. Man är väl kingen. Men sen då? Egna meningar? Nån skämtade med mig, och det var inte jag själv. På torsdag måste Cilla vara back on track! Inte för att vi är radarparet på spanskan och att Roland älskar oss. Nej, för att I can't stand school without her!

Jaja, jag höll till godo med Åsa och Ellen. Jag hittade en tia i geografi-salen. Jag blev glad och snodde den. Never mind.

Tjaaaa.

Kommentarer
Postat av: cilla

du hade rätt, jag älskar dig efter det här inlägget! :)

2007-04-23 @ 22:39:14
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback