Design by: Josefin

can't buy me love

-Vad ska vi göra på valborg?
-Typ grilla och... (blir avbruten)
-Borde festa, borde däcka.

Behöver jag säga att det garvades en del på vägen hem från Stockholm? Nej, trodde väl inte det.

Dagen började med att jag ringde och väckte en sovande Boe som alltså inte hann med tåget på grund av den grov försovning. Vi hånade rätt mycket på tåget dit upp. Jag, Rebecca och Felicia fick alltså finna oss i frukost på stationen utan den fjärde medlemmen.



När vi hade ätit klart hade inte affärerna hunnit öppna än, så vi ställde oss och tittade in i vissa skyltfönster. Vi skojade och planerade en framtida maskerad. Gissa om tårarna rann?



På Åhléns var det några tröjor som bara skrek att dom ville ta oss tillbaka till 2002. Men vi ville faktiskt inte.


Vi larvade oss faktiskt inte bara. Utan vi uträttade en del viktiga inköp, irriterade oss lite lätt på att vissa kortläsare inte fungerade och så åt vi skitgod mat i Kungshallen. Jag var sjukt hungrig och kunde inte låta bli Flisans pizza, fast jag redan hade ätit upp heela min portion med kinamat. Men vad gör man inte? Äta bör man, annars dör man, right? Jag kom iallafall hem med 4 klänningar av olika slag, underkläder och en 3/4ärmad kavaj/jacka för varma vårkvällar. Känns kanonbra. Första shoppingrundan i mitt liv utan skoköp, tror jag faktiskt. Hipp Hurra för mig. :)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha fan vad tjejen leker ärligt talat har du slagit upp ordet inbillare i ordlistan någon gång. Om inte så föreslår jag det, så att du får en inblick i det ordet.

2007-04-11 @ 16:28:12
Postat av: Sara

Ursäkta, men vad vill du mig? Vad är det jag inbillar mig tror du?

2007-04-11 @ 16:45:54
Postat av: Boe

Älska dagen... Ledsen dock för mitt lilla missöde på morgonen!

2007-04-11 @ 21:08:05
URL: http://sofiep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback