Design by: Josefin

face it, she's madonna

Åt nyss en alldels underbar kebabpizza. Var alldeles för längesen en sån slank ner alltså. Känner inte att det var någon superintressant fakta, men det var tvunget att sägas.

Nu har vi äntligen fått påsklov här i Katrineholm och det känns väldigt skönt. Vila upp sig igen, vilket man inte kommer göra. Man kommer inte vara utvilad eller motiverad för fem öre. Den här terminen är verkligen min slöaste någonsin. Och ändå går det rätt hyffsat. Vet inte vad jag gör för fel. På lovet ska iallafall vår geografi-film spelas in. Förhoppningvis går det smärtfritt, orkar inte med något krångel.

Imorgon blir det nog en rolig dag. Har sett fram emot den väldigt länge. Och det har planerats i veckor. Haha. Vi är kingarna på planering alltså. Cilla, Ellen, Åsa och jag. Fast Åsa har förstås inte varit med och planerat så mycket eftersom att hon har varit i New York ett par veckor. Jag förväntar mig god mat och favoritsällskap. Förväntningar som jag är övertygad om att dom kommer att uppfyllas. :)

Hotta brudar, jaaa. How can we be wrong?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback