Design by: Josefin

history won't care at all

Älskade Cilly Hilly ska köra halkkörning i Kumla imorgon. Jag önskar hemskt mycket lycka till och håller tummarna för att det inte är allt för halt på banan...

Idag hade vi nån sorts ekonomitest som faktiskt gick bra. Lite klurigt är det, men det gäller väl att hitta nåt knep som funkar. Precis som med allt annat. Imorgon ska jag iallafall skriva en argumenterande text angående doping. Det ska nog gå bra. Dessutom ska vi ha föreläsning på FG om just doping. Dessutom om att gå från talang till färdig spelare samt lite om betygen och att dom ska ändra lite i betygskriterierna i Specialidrott B. Jaja, vi får se vad som finns att säga. Förmodligen är det en skärpning på närvaron som är på tapeten. Och ja, jag skaaa bli seriös. Det har bara blivit pannkaka av hela den här vintern.

Promenader är nice. Istället för att träna imorse gick jag ut for a walk i 45 minuter. Det var skönt och jag tog en banan på vägen. Man kanske ska försöka motivera sig lite inför beach 2007? Det är inte min bästa gren. När man kommer igång med lite träning igen hoppas man ju att överflödiga kilon ska försvinna. Eller ja, iallafall dom kilona som syns. Äh, jag skiter i vågen.


Ge mig fredag!


You know it's time for the hammer to fall
What the hell we fighting for?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback