Design by: Josefin

i know i live today

Blev tvungen att boka om den där förbannade uppskrivningen. Nationellt prov i matte får gå före, men när fick jag tid då? Maaaah! Hur lång tid som helst kvar. Så det vore väl fan om jag inte hinner plugga ordentligt och klara det där på första försöket. Sen har jag körkortet i sommar, precis som planerat. Även om det blir lite senare än vad jag kanske tänkt från början. Men ja, körkortsägare ska det nog bli av mig också. Det ska jag allt se till.

Valborg närmar sig med stormsteg och det är inte riktigt helt klart hur det blir med allt. Men ja, det löser sig. Det brukar det göra. Och jag håller alla tummar jag har. Det vill säga ungefär två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback