Design by: Josefin

i'm just a mortal

Idag har jag varit ute i solen hela eftermiddagen. Var och tittade på laget och mötte Frida som är nyhemkommen från Thailand. Ja, hon var rätt så brun. Vi andra ligger lite i lä där, kan jag säga.
Jag hoppas fan att den här skolveckan blir lugn. Dock är helt gänget samlat, för första gången på länge. Jag håller tummarna att ingen är sjuk imorgon och så leker vi hela dagen. :)


Dags för planering inför valborg. Och vi har såklart en del idéer, men som vanligt så är det ingen som orkar ta tag i saken. Får hoppas på att det kan lösa sig i veckan eller nåt. Annars blir det sista-minuten-panik, vilket vi i och för sig är rätt vana med och kan hantera på ett strålande vis. Jag känner faktiskt att jag skulle vilja vara i stan. Men samla alla brudar på ett ställe är ju inte heller helt fel. I looooved last year.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback