Design by: Josefin

it's a game of give and take

Jag känner mig så fruktansvärt oplanerad. Värre än vanligt. Eller ja, jag brukar nog vara förhållandevis planerad. Men inte den här gången. Imorgon 14.48 åker jag med Cilla, Ellen och Åsa till huvudstaden där det ska firas valborg. Bort från staden och tillbringa ett helt dygn med favoriter, kan knappast bli bättre. Kanske dags att köpa tågbiljetter? Det gör jag sen. Pappa betalar. Haha! Ett uttryck vi hade lite smått roligt åt igår. Jag, Flisan, Tilda och Hareen åt ruggigt god mat från Rhodos och skrattade en del under tiden. Bland annat åt Pappa betalar. Alltid lika roligt att skoja om.
Åter till Stockholm. Jag skulle verkligen behöva packa. :S Kommer inte hinna hem efter skolan, så vet inte hur jag ska göra med väskan heller. Äh, får väl ta ledigt från en lektion så att jag hinner ordentligt. Kära Dag får ha överseende. Är dock mer orolig för vad Ole kommer säga. Men gah, bryr jag mig? Nej, imorgon bryr jag mig ännu mindre än annars.

Idag tittade jag och mamma på u-laget som spelade 3-3 mot Vingåker. Helt okej match. Bra med poäng, tjejer!

Jag har en liten fråga. Boe, när lägger du upp bilderna? Vi har väntat på tok för länge!

Kommentarer
Postat av: Boe

När jag har lagat datan, vilket kan vara vilken månad som helst. Jag ska göra mitt yttersta!

2007-04-29 @ 19:59:36
URL: http://sofiep.blogg.se
Postat av: sara

ja, det hoppas jag fan. annars får du se på andra bullar. eller nåt.

2007-04-29 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback