Design by: Josefin

let your body decide

Gaaaah! Jag tränade fotboll idag! Första gången sen den 21 november. Dumma knä. Crap, vad roligt det var! Lite för roligt nästan. Om det nu kan vara det. Antar att jag får bli seriös snarast. För det var otroligt kul! Finaste vädret hittills i år. Klarblå himmel, värme och en gröngröngrön gräsmatta. Shit alltså. Igenigenigen. Okej, det kanske till stor del var roligt tack vare urartning av alla oss 7 som deltog på fotbollsgymnasiet. Men vafan, jag älskar fotboll. Får dock se hur fortsättningen av sommaren ser ut.

Och jaaaa, det blir Stockholm på valborg! Älsklingstjejer och jag, förhoppningsvis fint väder, äta på en fin uteservering, ta ett glas vin, mysfesta lite på balkongen och sen festa hela natten lång. Åh, vad jag längtar! Ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback