Design by: Josefin

save me from myself

Kyckling står på kvällens meny. Jag är nästan som ett barn på julafton. Kyckling är helt klart favoritmaten just nu. Annars sitter jag mest och väntar på att klockan ska ticka fortare så att jag kan hoppa i säng och somna fooort. Imorgon blir det en mycket rolig dag. Dagar som imorgon vet man att dom blir lyckade på förhand. Det är det jag gillar med sällskapet. Man blir aldrig missnöjd. Jag, Flisan, Rebecca och Sofie gör en favorit i repris och drar till huvudstaden för en lång och dyr shoppingrunda. Jag bekymrar mig inte alls om pengarna, utan mest hur det kommer se ut i mitt rum imorgonkväll. Garderoben är redan fullare än fullast, trots att det ligger ett tjugo-tal plagg utslängda i övriga delar av rummet. Dessutom ligger det minst lika mycket kläder som tillhör mig i lillebrors rum. Jag förstår inte hur jag lyckas. Inte min mamma heller. Ändring på detta när vi flyttar. 15 juni hörde vi? Gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback