Design by: Josefin

we're all in this together

Idag har jag varit hemma med feber. Men det var för tråkigt. Imorgon är jag back on track och busar med gänget igen. Det vill man göra varje dag. Muntlig bokrecension imorgon också, och det ska jag väl kunna åstadkomma. En bra bok läste jag också. Alltid ett plus i kanten. Idag har jag annars sett 8 avsnitt av Livet enligt Rosa. Dom fyra första såg jag igår. Så nu har jag än en gång sett hela serien. And I loove it. Filmen kommer inte förrän vecka 26 och det är på tok för lång tid kvar. Kan nån kirra den till mig? Moa, du får fråga Micke. Han kan sånt där.

På fredag blir det efterlängtat festande med göteborgsgänget med flera. Var alldels för längesen, kan jag säga. Men det gör egentligen ingenting. För oavsett vad som händer så vet vi att vi har varandra. Vi sju föralltid, right?

Kommentarer
Postat av: moa.

GBG! <3

2007-04-19 @ 12:43:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback