Design by: Josefin

when you loose something you can't replace

Blogga om något vettigt är verkligen inte det lättaste. Jag vet i och för sig inte om jag min blogg är till för vettiga texter. Men ibland känner man ju för att göra något som bryter trenden. Annars såg jag Mona Lisas Leende förut. Vet inte vilken gång i ordningen, men några gånger har det blivit. Och jag älskar den lika mycket varje gång. Julia Roberts är lika fenomenal som vanligt och hela grejen rör till tårar. Människor som förändrar människors liv är vackert. Även om man vet att det bara är på film. Precis samma sak är det med Radio. En av dom absolut bästa! Det vill jag verkligen lova. Man kan inte annat än älska den. Kanske mest för att den är på riktigt. Det blir värt ännu mer då. Den filmen är otroligt vacker och man vill bara vara med. Man vill leva i tiden där det utspelar sig. Jag vill också förändras sådär starkt av en enda persons existens. Men det som händer i filmer händer inte ofta. Inte mig som är vanlig och dödlig iallafall.

Nej, om jag skulle ta och bli filmrecensent. Och kräva att bara få se dom vackra filmerna. Jag lovar att sköta mig bra och älska varenda sekund. Jag vill ha 13 juni. Dels för att det innebär sommarlov men mest för att det innebär Underbara Älskade. Jag ska införskaffa den så fort jag bara hinner.  Och jag hoppas att det kan innebära att någon kirrar den till mig innan realese? Jag vill! Rosa the movie vecka 26. Ge mig! 13 juli Harry Potter. Ge mig det också!

Och glöm inte bort att ge mig 16 juli. Måndag - torsdag vecka 29. JAG VILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback