Design by: Josefin

words don't come easy

Längesen det blev några rader skrivna här. Antar att jag har haft för fullt upp? Nej, det har jag nog faktiskt inte. I fredags träffade jag brudarna och vi hade nån sorts fest. :) Mycket trevligt och sällskap i världsklass! Vi gjorde några riktigt lyckade Darth Vader/Johan Glans imitationer. Tårarna sprutade och det hoppades omkring för fullt. Det var sjukt roligt ett tag faktiskt. Dansade och uppträdde gjorde vi, som vanligt. Mer eller mindre lyckat, men roligt var även det. Krogen var inte fullt så lyckad, så jag begav mig hemåt rätt tidigt.

Idag har jag och Åsa, med hjälp av pappa fixat klart halva geo-filmen. Det gick kanske inte som vi tänkt oss, men imorgon lämnas den in. Den andra halvan lär väl produceras i veckan eller något. Sena är vi, som vanligt.

Nu ska jag titta på Johan Glans och sporten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback