Design by: Josefin

your heart is mine

Fredagen närmar sig med stormsteg och jag längtar ihjäl mig. Jag vill. Och imorgon kommer Åsa hem! Gaaaah! :) Vad roligt hon har haft det och oj, vad vi har saknat.

Idag hann jag, Ellen och Emelie med en liten sväng på stan. Och imorgon blir det likadant tillsammans med Cilla. Ny outfit ska inhandlas och smink i långa rader. Eller ja. Inte så mycket kanske. Men något nytt och roligt.

Stockholm på tisdag med Felicia med Bellan? Då ska det handlar för fulla muggar och det ser jag verkligen fram emot. Det blir en liten favorit i repris med smarrig frukost och Kungshallen. Kanske även repris på stooora muffins? Inte mig emot. Kameran åker med, ja.


There's not a star in heaven that we can't reach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback