Design by: Josefin

after all

Jag fixade, fixade och fixade, och ja, jag blev faktiskt klar med svenskan igår. Men inte var det till någon nytta när läraren ligger nyopererad på sjukhuset. Stackars Anna, såklart, men synd för mig som skyndade så mycket. I och för sig skönt att ha det klart. Nu måste jag ta tag i filosofin. 10 minuters muntlig redovisning imorgon, på onsdag eller torsdag. Man vet inte. Och bara det är ju ett stressande moment. Och som vanligt har jag inte ens valt ämne än. Jag är fantastisk, måste jag erkänna. Idrott och filosofi kanske? Det var ju faktiskt det jag hade tänkt.

Äh, kom hit och krama mig lite!


Two angels who'd been rescued from the fall
Love it

Kommentarer
Postat av: Charming man!

Har du börjat få in julkänslan än?

2007-12-03 @ 14:55:59
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback