Design by: Josefin

don't leave me

En ny dag med ett tjurigt uppvaknande är här. Eller ja, när jag vaknade första gången låg ju Marcus bredvid, så då var jag väl rätt glad. Men nuuuu. Jag blir galen! För det första har jag sagt halva natten att jag är täppt i näsan, och visst det är jag fortfarande. Lite. Men när jag somnat om efter att ha tvingat iväg Marcus till skolan vaknar jag upp några timmar senare med fetingont i halsen. Jag orkar inte!

När jag deppat klart och bestämt mig för att ändå gå till skolan och därför hoppa in i duschen så uppstår samma problem som igår. Det kommer ju förfan vatten både från kranen som gör att det kommer uppifrån (HAHA, hur fan förklarar man?!) OCH det vanliga duschmunstycket. Jag blir galen. Dags att ta hit nån sorts duschkille som kan fixa det där. Så jag dunkade helt enkelt på radion och nu sätter jag mig i badkaret och duschar istället. Och det blir väl nice. Var längesen.

Tjaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter marcus i efternamn? om du nu är så kär eller nått kan du väl erkänna det?

2007-12-14 @ 13:17:20
Postat av: sara

haha, vad fan är det här?! marcus adrelius, heter han. vad heter du själv?

2007-12-14 @ 13:30:19
URL: http://saraskoog.blogg.se
Postat av: åsa

haha gud vilken kommentator!

2007-12-14 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback