Design by: Josefin

friday, i'm in love

M undrade varför jag inte har bloggat idag. Jag hävdade att jag är totalt ointressant. Han höll med. Jävla skit.

Dagen har bestått av en uppskjuten redovisning i Marknadsföring, där jag stolt kan meddela att vi utsågs till bästa grupp. Varför är det typiskt Freddan att dra betygen högt och ljudligt inför alla. Inte mig emot, men synd av dom som blir sågade gång på gång. Dagen fortsatte med ingenting. I princip hela den här terminen har bestått av slappa dagar där det inte händer nånting. Men duktiga som vi är satt jag och Cilly och pluggade spanska i nästan två timmar. Vi har roligt tillsammans. Spanskaprovet avslutade den, inte så krävande, skoldagen. Och ja, det gick faktiskt bra den här gången.

Var på ansiktsbehandling hela eftermiddagen. Det var nästan sjukligt skönt. Sånt borde man verkligen göra oftare. Det är nog bara plånboken som inte riktigt håller med. Bokade iallafall en ny tid i mitten på januari. Lite får man väl lov att unna sig. Kom dessutom hem med ny rengöring och ansiktsvatten. Det behövde jag faktiskt.

Fick dessutom reda på igår att jag ska lira DM på lördag. Ska bli väldigt roligt. Jag älskar inomhus. Hoppas det går bra. Jag blir så tjurig annars. På kvällen ska jag mysa hos M. :)

Ge mig lördag!

Kommentarer
Postat av: cilla

Hallå, vilken M menar du egentligen? Inte min M va? Hahaha, coolt.. Kom på det nu, ses imorgon hjärtat

2007-12-04 @ 22:01:35
URL: http://camh.blogg.se
Postat av: Anonym

kan du inte säga vem M är?

2007-12-05 @ 11:07:12
Postat av: Anonym

nej, hon är ju nykär, då skriver man hemligt. det är lite status, alla andra gör så.

2007-12-05 @ 13:06:18
Postat av: Sara

Gaaaah, jag blir galen.

2007-12-05 @ 13:41:45
Postat av: Anonym

okej, jag fattar...

2007-12-05 @ 14:23:51
Postat av: cilla

Jag visste redan vem M var, loooosers!

2007-12-05 @ 16:59:57
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback