Design by: Josefin

he said goodbye in november

Nu känns det som att den här julaftonen är på upphällningen. Jag är störmätt efter att precis har avslutat en fika. Jag gjorde mjuk pepparkaka igår som faktiskt blev riktigt god. Jag är ju ingen stjärnbakare precis, men den här gången tar jag iallafall åt mig lite ära. Julklapparna är öppnade och jag blev nöjd. Vad ska man förvänta sig när man inte önskat sig någonting och dessutom varit med och valt i princip allt. En överraskning blev dock Mamma Mia med the London Cast i Globen. Det var rätt oväntat, vilket gjorde att jag blev både nöjd och glad. Annars blev jag såklart nöjd med Queen Rock Montreal & Live Aid. Love it! Queen och Freddie i mitt hjärta! Imorgon kan jag tänka mig att krypa upp i soffan och ha Barnen i Bullerbyn-maraton. Dessutom ska jag beställa Bröderna Lejonhjärta. Sådäså.

Annara har jag mest fått underkläder. Det var jag i behov av, och nu ska jag nog prova och se så att allt passar. Annars får jag väl skänka bort det till väl behövande. Gud vad snäll jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback