Design by: Josefin

here's to the future

Har inte mycket på hjärtat nu alltså. Blogglädjen verkar ha försvunnit i samma takt som min mage fullkomligt översvämmas av julmat. Men om ett par dagar ska väl det problemet ha åtgärdats när magen återställs med lite gamla hederliga makaroner.

Igårkväll hade jag verkligen jätteroligt. Speciellt hemma hos Amanda. Alltid roligt med nytt folk, och jag är alltid på topp när det finns Singstar. Jag sjöng sämre än någonsin, på grund av den pågående förkylningen, men det var ändå fruktansvärt roligt. Så jag hängde, i princip, hela kvällen med grabbarna framför tv:n i Amandas gigantiska säng. Wonderful! Sen bar det av mot Safiren där jag träffade typ alla man kan önska sig. Haha. Det var jätteroligt och jag hittade, som vanligt, Frida i folkhavet. Vi dansade och sjöng som aldrig förr och skrattade högst av alla besökare åt örhänget som gick sönder... Haha! 19.50 kr på H&M. Jag dööör!

Vaknade upp med en lite smått sliten Marcus vid lunchtid och sen bar det av till mormor för att bättre på vikten lite. Såhär mätt har jag inte varit på länge. Kommer nog vara mätt i flera dagar. (Antar dock att jag kommer bli lite småhungrig om några timmar. Det är så jag funkar.)

Nu ska jag slänga mig i soffan med Idol 2007, julklappen ingen fick.
- Sara, fick du Idol-dvd:n igår? (Detta var igår, dvs dagen efter julafton.)
- Nope.
- Fick Malin den?
- Nope
- Nähe, då har jag väl glömt den i någon låda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback