Design by: Josefin

i got hit by a train

Haha, wtf. MarcusMarcusMarcusMarcusMarcus! Nu är alla nöjda och glada. Kanske. Men jag får väl kalla honom vad jag vill.

Trots att jag lovade mig själv att plugga matte idag blir det inte av. Jag tog faktiskt inte ens med mig matteboken hem. Sådäså. Istället blev det fikatime med Cilla och Ellen. Det var trevligt. Fick ur oss lite skit som tyngde hjärtat en aning. Annars har det väl varit en helt vanlig dag. Filosofiredovisningar (fast jag ska göra imorgon), göra klart ekonomiuppgiften samt skriva projektplanen. Jag har faktiskt lyckats åstadkommit något idag! Var ett antal dagar (läs veckor) sen sist.

Helvetet är över nu, något som alla tycks glädjas åt. Bara matteprovet som hänger över oss. Jag har dock sänkt målsättningen en aning. Får jag g i kursen är jag nöjd. Det innebär att jag behöver ha g på proven. Och det klarar jag. Jag älskar att jag är lat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

EFTERNAMN?

2007-12-06 @ 11:06:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback