Design by: Josefin

i will hold my head up high

På mina sömnvanor har det verkligen börjat märkas att terminen är på väg mot sitt slut. Varför är det alltid såhär lagom till både jullov och sommarlov? Min kropp verkar inte palla en hel termin, så den stänger av när det är sisodär 3-4 veckor kvar. Ständiga försovningar, ingen frukost, apmycket stress och missade lektioner och dagar. Så himla typiskt mig. Dessutom var jag givetvis tvungen att försova mig på årets mysigaste dag, Lucia. Meen, jag överlever nog ändå. Har ju, trots allt, redan sett en jättefin Luciatablå i år. Och istället för att stressa som en galen gris beslöt jag mig för att hoppa Luciafirandet i Duveholmshallen idag.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen. Sitter mest och irriterar mig på att det droppar om håret och att jag vet att det kommer hinna bli kväll innan det torkar om jag inte gör något åt det. Nu ska jag gå och göra en riktig mysfrukost och krypa upp i soffan. På tok för längesen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback