Design by: Josefin

i'd give up forever to touch you

Efter små samtal med mamma och Cilla blev det bestämt att jag helt enkelt stannar hemma idag. Vad ska jag egentligen göra på Marknadsföringen? Jo, skriva klart dom där begreppen, men vafan. Kan göra det på måndag istället. Sen är det bara Matte kvar, och vi ska få tillbaka proven, vara glada över att vi fick godkänt och sen börja på nåt nytt skit, som jag ändå inte kommer fatta ett piss av.

Jag hatar att ha ont i halsen! Dock älskar jag att vara hes. När jag var liten och Mikaela var en stoooor del av mitt liv och min allra bästa vän (SAKNAR!) kom vi ibland överens om att vi skulle skrika tills vi blev hesa. Och det lyckades faktiskt lite då och då. Nu blev jag dessutom lite nostalgisk och kommer med glädje ihåg när vi skulle sova i hennes lekstuga. Vi var kanske 10 år eller något och det var fruuuktansvärt varmt i den där jävla lekstugan, så vi knallade ut i pyjamas och dansade regndans på gatan. Haha. Klockan var väl 2 eller något, så det var ju ingen som passerade. Men fan, regndans? Haha. Skulle kunna skriva en miljon rader om hur mycket roligt vi har haft tillsammans. Det kanske jag tar mig tid och gör en annan dag. Who knows?


Kommentarer
Postat av: mikaela

blir ju helt varm i hjärtat av att läsa detta, ååååh! pusspusspusspuss :D fyfan kompis, det är skamligt att det har blivit såhär. jag vill dansa regndans och leka bumbibjörnarna med dig igen!!

2007-12-15 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback