Design by: Josefin

i'm not at perfect person

Efter att ha fått beklaga mig, en rätt så lyckad filosofiredovisning och en rosa powernap i soffan är jag äntligen på lite bättre humör. Ibland är det skönt att bara få sova bort ett par timmar och låta hjärnan rensas på tankar som inte ens är relevanta. För egentligen, vad fan är det att bry sig om att jag förmodlligen inte får MVG i Engelska B? Jag tror jag överlever ändå. Jag är ju egentligen fullkomligt nöjd med mina betyg så här långt, med tanke på att jag inte gjort speciellt mycket för att förtjäna dom. Jag är nog en av världshistoriens sämsta pluggare. Jag har varken en fungerande studieteknik, motivation eller självdiciplin. Härmed tackar jag dom högre makterna för mitt läshuvud. TACK!

Imorgon blir det Idol-mys med Järngänget. Jag ska heja på Marie jättemycket. Fast egentligen bryr jag mig väl inte. Kan dock vara lite roligt att ha en favorit. Idol-final ger mig dessutom sjukligt underbara flashbacks. På förra årets final befann jag mig hemma hos Sara Andersson. Och det var väl egentligen då jag på riktigt bekantade mig med det berömda/ökända/underbara Vingåkersgänget. Den kvällen är oförglömlig och det var då Sara och jag utnämnde oss själva till Jesus. Och det har nu hållit i sig i ett år. Är det inte fantastiskt? Haha. Med delar av det där gänget har jag dessutom upplevt många kanonroliga festkvällar samt den underbart roliga Kreta-trippen. Nu närmar sig dessutom Sälen, vilket lär bli helt galet! Tack för er.

Ja, det var väl det. Gud så skönt. Ikväll tar jag med mig Flisan på hockey.

Kommentarer
Postat av: cilla

Är vi ökända, faan så coola vi är! Yeaj us!

2007-12-06 @ 21:24:18
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback