Design by: Josefin

it's so hard to be anything at all

Cilla, min pärla, tack för dig.

Träningen gick näst intill perfekt. Eller ja, man blev ju dyngtrött. Och det var faktiskt lite roligt att urarta på uppvärmningen. Jag tycker att om man blir så trött att man inte ens kan slå en rak passning på 12 meter så får man urarta lite. Varför var det bara vi som lät hela tiden? Ingen aning. Gula laget ägde för övrigt alla halvlekar. Det är så himla roligt när det går sådär bra. Vi skulle alltid peppa varandra sådär mycket, allt skulle gå så mycket enklare då. Men det är ju inte riktigt så det funkar. Annars var det serre-futsal som gällde för hela slanten. Hade dock blivit lite mer seriöst om domarna hade hållit lite högre klass. Insatsen kan diskuteras.

Vi håller som bäst på att knyta ihop säcken inför nyårsäventyret till Sälen. Hoppas på att all planering blir klar på lördag, då det är bestämma-kväll hemma hos Cilly. Sen ska jag till Marcus. Sådäså.

DM lördaaaag. Maaaaah, vad skoj det ska bli!


PS. Varför har min pappa blivit magsjuk? Jag dör.

Kommentarer
Postat av: fia

oh håll dig borta från din pappa, du vill inte må som jag gjort de senaste veckorna! (jag var visserligen inte magsjuk men det kändes nästan som det..)

2007-12-06 @ 07:10:28
URL: http://fialindfors.blogg.se
Postat av: sara

jag håller mig borta, men det var tydligen ingen långvarig sjuka han åkte på. han är på jobbet idag. haha. knasboll.

2007-12-06 @ 07:59:09
Postat av: lering

Avafan vad hände med M är det samma person som Marcus?

2007-12-06 @ 10:10:29
URL: http://leringen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback