Design by: Josefin

just touch my cheek before you leave

Maaaah, glädjetjut och glädjetårar när Marie vann Idol igår! Jag fick visa Järngänget hur sentimental jag faktiskt är. Dock joinade Ellen mina tårar, så jag slapp skämmas. Haha. Allra mest grinade vi tillsammans med Maries söta pappa. All kärlek till honom. Dessutom grät jag som en barnunge när Amanda sjöng Suspicious Minds. Fick jag välja två låtar att lyssna på resten av livet skulle det bli den och Bohemian Rhapsody.

Nu ska jag snart hoppa in i bilen och bege mig mot Duveholmshallen. Där ska hela dagen tillbringas tillsammans med mitt älskade lag och DM ska liras för hela slanten. Gaaah, det ska bli skitskoj. Nu ska jag åka och köpa bananer.

Det var allt.

Kommentarer
Postat av: cilla

Jag ger dig en spark i baken, lycka till idag!

2007-12-08 @ 11:56:53
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback