Design by: Josefin

let me keep you

Idag hade vi nån sorts entreprenörsdag i skolan. Var väl ingen direkt höjdare. Jag polade dock ihop med tre sköna personer från Nyköping på seminariet, vilket ledde till att vi vann en tävling. Vi blev verkligen jätteglada över våra nyckelband. Haha. :)

Dagen fortsatte med att jag gjorde min allra sista uppgift i Engelska B. Skönt att ha det överstökat. Sen kom Marcus. Vi fortsatte mitt Tusenbröder-maraton, och jag tror att jag ska tvinga honom att se hela säsong 2 dom kommande dagarna.

Dessutom har jag hunnit med julbord/upptakt med mitt underbara lag. Trodde jag skulle dö när tränarstaben kommer in och har luciatåg. Men dom var både söta och duktiga. Vi är stolta. Bilder dyker nog upp i diverse bilddagböcker inom en snar framtid. Dessutom fick vi se Miss Fatty till riktig musik. Ryktet säger att detta inom kort kommer finnas på youtube. Haha, jag dööör.

Imorgon är det, för första gången på väldigt länge känns det som, dags för en full skoldag. Hoppas hela Järngänget är på plats. Det blir så himla mycket roligare då. Fast fan, Ellen och Åsa har väl UF-mässa hela dagen, när jag tänker efter. Så jag får väl klara med mig Cilla och Emelie. Men det är inte fy skam det heller. På eftermiddagen antar jag att jag ska plugga ekonomi. Jag har faktiskt inget val. Betygsavgörande prov på fredag, och VARFÖR har jag inte tagit tag i saken tidigare? Men det löser sig. Det gör det alltid.

Time for bed.

Kommentarer
Postat av: Emma

åååh,julbord!!=P vill ha med. =) sov gott!

2007-12-12 @ 22:21:18
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback