Design by: Josefin

life has just begun

Nu är min lille farfar död. Han har det bra nu, det vet jag. Blev bara lite uppstressad när jag kom på att det innebär att det snart blir begravning. Men det går nog finfint.





Jag känner att det blir mycket upp och ner i det här inlägget, eftersom jag inte suttit vid datorn sen i lördagsmorse. I lördags var det fotboll som gällde och kingar som vi är vann vi DM. :) Gaaah, vi var skitbra, i princip, hela dagen. Jag älskar laget. Snacka om att vi var överlägsna i finalen. Så ska det vara. Ord och inga visor.

Resten av helgen har jag bara myst runt med Marcus. Det vill jag varje dag! Sådäså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är marcus?

2007-12-10 @ 13:01:10
Postat av: sara

vem undrar?

2007-12-10 @ 14:54:10
Postat av: mikaela

tråkigt med farfar. tänker på dig!

2007-12-10 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback