Design by: Josefin

smile like you mean it

Sådär, nu var lillebrors julklapp kirrad. Den 27 januari (jaaaa, det är min födelsedag!) bär det av till Linköping för att se Disney on Ice. Det har han önskat sig, och han kommer älska mig. Annars är ju en fundering varför det ska vara så himla svårt med julklappar. Man får ju ont i magen bara man tänker på det. Och när man redan är sjuk innebär det såklart ännu större problem. Men det löser sig väl.

Har dessutom spikat datum för den kombinerade inflyttnings- och födelsedagsfesten. Ta det lugnt, inbjudningar anländer så småningom till väl utvalda. Haha.  :)

Imorgon ska jag sova lääänge, sen äta en mysfrukost med mig själv och fira att jullovet har anlänt. Sen kommer Marcus och då ska jag mysa ännu mer. :) Har dessutom hört ryktesvägen att det är Sälenplanering på kvällen. Varför är jag inte bjuden?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback