Design by: Josefin

we can't walk out

Just nu skulle jag göra vad som helst för att slippa detta, oerhört tråkiga, eviga skolarbete. Det verkar ju som att uppgifterna jag måste kirra aldrig tar slut. Just nu känns det dock som att jag har muntliga nationella under kontroll. Det är i och för sig väldigt bra, eftersom att jag ska kunna det utantill imorgon och det skulle underlätta väldigt mycket om det dessutom gick ganska bra.

Nästa case är att skriva projektplanen. Och jag som inte ens har funderat speciellt mycket över hur mitt projekt ska utformas. Jag får helt enkelt hitta på och sedan fylla på efter hand. En sak är iallafall säker, och det är att hela projektet ska vara klart i slutet på april. Gaaah, det stressar! April innebär att studenttiderna tagit fart på allvar. Ge mig! Men ändå inte.

Nu skulle jag hellre åka iväg och träna. Eller kanske allra helst ha M här bredvid mig i soffan. Ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback