Design by: Josefin

we've got a world of our own

Sälen närmar sig med stormsteg! Och det ska bli otroligt både roligt och skönt att komma iväg. Dock kommer jag sakna Marcus apmycket, men det får gå. Mitt största problem just nu är att jag knappt kommer hinna träffa honom mer fram till jag åker. Gaaah, måste styra upp det!

Idag har vi fullbordat vårt Tusenbröder-maraton. Marcus såg inte hela, så jag får väl tvinga ner honom framför tv:n för att se slutet någon gång kanske. Man kan inte se en serie på typ 12 timmar och missa sista halvtimmen. Det får jag övertyga honom om.

Idag har jag tränat, imorgon är det begravning, lördagen består väl av packning och städning av bilen, typ. PÅ SÖNDAG ÅKER VI!

Kommentarer
Postat av: Klara Nygren

har också haft tusenbröder-maraton nu på lovet! dock inte för första gången! ;) måste vara den bästa "serien" som gjorts!

2008-01-03 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback