Design by: Josefin

you're my wonderwall

Det blev en riktig knasfika för mig och Sötfia. Mamma ringde och talade om att eftersom hon och pappa skulle åka till Norrköping och hämta nya soffan var jag tvungen att komma hem typ NU för att det skulle komma nån av manligt kön och köpa den gamla skinnsoffan. (Gah, vilken lång mening. Haha!) Så jag och Fia var inte sämre än att vi satte i oss vår morotskaka (fuck så gott det är) på fem röda och begav oss hemåt. Som tur var kom mamma ner med bilen så vi slapp gå. Det var ju himla vänligt. Väl hemma så dröjde det cirka 40 minuter innan köparen kom. Vi hade med andra ord stressat i onödan. Men vad gör man inte? Vi tittade helt enkelt på REA och kom överens om att maskindans minsann inte alls är någon sport.

Nu sitter jag här ensam och lyssnar på Aaron Carter. Haha, älskar. Sånt som händer när man har random (nu har jag lagt till och tagit bort e i slutet av ordet 25 gånger och nej, jag vet fan inte hur det stavas!) i Itunes.

Hoppas fan att soffan är lika skön som jag minns den. Divanen är min ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback