Design by: Josefin

ain't it funny?

Jaa, vad har hänt sen sist? Jag var på magnetröntgen igår, äntligen! Hoppas att dom får koll på bilderna snarast så att jag får veta vad det är för fel på mig. Operation skulle sitta på sin plats så att jag blir av med skiten. Men vad gör jag om det är inte något som är trasigt? Då rasar min värld. För ont gör det, och ett fel vill jag hitta. Träffade sötnosen Madde på Mälarsjukhuset. Världen är liten. Jag lider med henne och hennes knän. Jag är glad att jag inte är i hennes situation iallafall, kan jag säga.
Jag köpte även en söt röd klänning på Gina Tricot. Precis vad jag behövde.

Nu är jag sjuk! Vill absolut bli frisk till helgen då det blir mycket mys! <3

GE MIG SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imagine a future moment in your life where all your dreams come true, you know? It's the greatest moment in your life, and you get to experience it with one person. Who's standing next to you?

2007-02-07 @ 17:35:47
Postat av: jenny

jag saklart :)

2007-02-07 @ 19:43:02
Postat av: sara

sjukt svår fråga. :P finns en hel drös att välja på. men jag skulle falla för frestelsen att välja en som inte borde. om man nu får välja, förstås.

2007-02-07 @ 20:17:28
Postat av: Anonym

en hel drös av vadå? killar?!

2007-02-08 @ 10:36:06
Postat av: sara

äh, lägg av.

2007-02-08 @ 12:04:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback