Design by: Josefin

give and take

Party igår hörde vi?





Otroligt roligt att spendera lite tid med mina fuckers igen. Var typ 7 år sen, och det var toookroligt. Precis som vanligt. Från Tildas place drog vi vidare mot Skogsborg. Träffade sjuka, roliga och fulla människor. Det var grymt bra musik, och jag hittade en del helt okej danspartners. Haha. 9c Tallås in my heart.

Idag hörde jag att jag ska chilla hela dagen. Käka lite pizza? Jatack.
Imorgon ska jag hem till Moa och kalasa. :) Like it!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha Sara varför la du inte ut Moas fina bild ;)?

2007-02-23 @ 13:58:11
Postat av: sara

för att hon skulle bli så fruktansvärt stolt. ;)

2007-02-23 @ 14:36:50
Postat av: frida

haha aa jag håller med dig assså saqan ;D

2007-02-23 @ 16:10:43
Postat av: Anonym

vissa delar av 9c borde vara för alltid baby!(..andra inte :P)

2007-02-26 @ 18:25:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback