Design by: Josefin

let me go

Fjällen på söndag? Jaaatack. Oj, vad jag vill! Och guuud, vad jag vill härifrån. Jag vill härifrån innan jag kräks. Sitta ute i solen och njuta, kolla in afterski, gråta tills jag spyr när ingen ser på. Oj, vad jag vill. Jag vill bara skrika tills rösten försvinner och jag inte orkar mer. Jag vill skrika tills luften tar slut och allt svartnar för ögonen. Jag vill bara komma bort härifrån. Nu. Av nån konstig anledning så vändes hela tillvaron upp och ner. Hela min värld rasade samman. En liten snöboll som sattes i rullning, och fort går det. Den rullar och rullar och ingenting kan hindra den. Men när kommer smällen? När kastar den sig mot väggen och går sönder? Jag är rädd för det ögonblicket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi drar, tillsammans?

2007-02-13 @ 16:45:32
Postat av: cilla

va fan, mitt namn står aldrig med

2007-02-13 @ 16:45:49
Postat av: åsa

står mitt namn med då vavvava?!

2007-02-13 @ 16:58:05
Postat av: sara

visst serru. :) och mitt med. ;)

2007-02-13 @ 17:05:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback