Design by: Josefin

like old times

Helt plötsligt är det umgänge för hela slanten. Eller ja, nåt ditåt iallafall. Var hos Åsa på förmiddan en snabbis. Mitt smink och lite grejer var kvar där sen i fredags. Vi snackade lite crap innan jag begav mig hemåt i snöstormen. Har tittat lite på skidor. Silver får duga. Är lite rädd för att det inte blir så många fler medaljer fan. Svenskarna är inte direkt i form. Men man vet ju aldrig. 

Ikväll blir det lite party. Halvlugnt för mig. Men man vet ju aldrig. Ska iallafall bli gryyymt att få träffa favoriter igen! Var på tok för längesen! Jävla mun. Nej, men känns iallafall som att det blir skoj och sådär. 

På lördag ska jag hem till min kära Moa. Födelsedag och allt. Blir väl lite fika, lite mys, lite skitsnack och lite mello! :) Ser fram emot det grymt mycket. Blir till att kirra en finfin present snarast! <3 

18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback