Design by: Josefin

live forever

Igårkväll hade jag roligare än jag haft på mycket mycket länge. Vilken otrolig höjdarkväll! Jag längtar till vi besöker Bali nästa gång alltså! Tjejerna in my heart. Den här våren kommer bli så sjukt rolig!

Imorse, halv 6, vaknade jag och tänkte tvätta bort lite smink. I badrummet blir jag yr i huvudet och börjar gå tillbaka mot sängen. Svimmade på vägen och landade på ansiktet. Jag är totalförstörd. Har ett 2,5 cm jack från läppen upp mot näsan. Jag har blött som en gris hela förmiddan. Jag är öm i hela ansiktet och svullen som en ballong. Inte kan jag andas så bra heller, näsjävel.

Jaja, jag blir hemma ett par dagar. Det här är verkligen ingen vacker syn.

Kommentarer
Postat av: johanna

men guuud. :S usch..

2007-02-17 @ 22:19:12
Postat av: Anonym

Ajaj. :( Hoppas det är bra annars! :)

2007-02-18 @ 02:29:26
Postat av: moqan

Stackare, förlåt att jag skrattade i phonen men du lät så söt när du pratade. Love you, darling.

2007-02-18 @ 10:01:50
Postat av: åsa

jag längtar tills jag får se dig igen. bali är underbart

2007-02-18 @ 14:46:26
Postat av: cilla

du är i mitt hjärta också sara! bali är ett ballt ställe med ursköna människor

2007-02-18 @ 19:02:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback