Design by: Josefin

no one else can chain me like you do

Nu har ytterligare en helg gått. Dom springer verkligen ifrån mig. Dock har jag fått en hel del uträttat denna helg. Eller, inte uträttat kanske, jag har helt enkelt bara haft väldigt trevligt. Cred till Boe såklart som är anledningen till denna utomordentligt trevliga helg! Fredagen började som en soft dag i skolan utan jobbiga inslag. Vi slutade kl 11, så jag tog med mitt mitt Järngäng ner till stan och vi avnjöt goda pizzor i Stadsparken. :) Efter det åkte jag ner och besökte första FG-träningen sen jul ungefär, och nu är det dags att lägga upp en träningsplan.
Kvällen spenderades tillsammans med Sofie och vi började på Kina-restaurangen, där vi numera har planerat att bli stammisar. Inte mig emot. Älskar't. Sen var det dags för mig att bjuda på bio. Underbara Älskade stod på programmet och vi hade vansinnigt roligt innan filmen började. Dessutom fick jag ett skrattanfall precis när bilen krockade och två familjemedlemmar dog. Det var kanske inte någon höjdare. Men jag samlade mig, och jag älskade filmen. "Den var gryyyym!" Haha. För att citera en liten grabb som, innan oss, sett En Natt på Museet, eller vad den heter. Ett litet skratt där med. Efter filmen tog vi en promenad hem till Ängsliden och fortsatte myskvällen. Vi proppade i oss lite chips, jag visade min kärlek till Queen och senare även till High School Musical. Runt klockan ett var vi så trötta att vi, utan problem, däckade i varsin säng. Morgonen därpå hejade vi fram Björn Ferry till en fjärdeplats i skidskytte och sen åkte jag hem till mig, och Boe hem till Bie.

Övriga timmar av lördagen spenderades med skidskytte, melodifestival och film. Det var skönt.

Idag har jag tittat på skidskytte igen. Jag gillar när det är VM och sånt. Dåligt väder i Åre gillar jag inte. Nu pluggar jag.


Och min favorit Markus Kellokumpu fyller 20 år idag! Grattis Grattis Grattis!
Jag gillar't.

Dessutom är Göteborg 16-19 juli bokat och klart. Hotell är kirrat, nu är det bara tågbiljetter som ska styras upp. Plus att det ser ut som att vi kanske blir fler. Vore ju inget annat än underbart. Party dagarna i ända. Och lite fotboll, lite Liseberg och lite shopping. Precis som vi vill ha det, right? :)

Kommentarer
Postat av: T

Tågbiljetter.. Va är de ja hör..? Skulle inte du köra ner..? Drömde att ja hade kortet så ja kunde nog kört er.. Men men..

2007-02-05 @ 11:41:24
URL: http://www.emmaasplund.blogg.se
Postat av: sara

ja, emma. vi tänkte köra ner, men vi är osäkra på om vi kan kirra bil. men fixar du kortet innan 16 juli, så varsågod! :)

2007-02-05 @ 14:46:39
Postat av: moa!

drömma kan alla göra Emma, men sen finns det en sak som kallas verklighet :)

2007-02-07 @ 09:08:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback