Design by: Josefin

nothing really matters

Ja, jag missade bussen? Trots att jag var uppe kl 7 och tittade på skidor. Två timmar hade jag på mig, meen, skidorna går före. Moha. Imorgon blir det stafett. Det innebär upp kl 06.45 och härja, trots sovmorgon till 10. Vad gör man inte? Man hinner iallafall äta frukost i lugn och ro, till skillnad från alla andra dagar.

Nej, nu ska jag väl bege mig mot busshållplatsen igen. Antar att dagen kommer bestå i snack om Zakynthos och ett par fester helgerna framöver? Haha, ingen är förvånad. Allra minst jag.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: cilla

"vi ska fixa dricka till nästa fredag och veckan där efter!" sara, vi? "nej nej, du ska!" :D

2007-03-01 @ 15:16:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback