Design by: Josefin

pay attention

Nästa vecka blir det att vara kvar här i staden. Och för första gången på alltför många lov ska jag baaara ta det lugnt. Inte fara och flänga, inte ha något fullspäckat schema att följa. Ska se om det eventuellt kan bli ett besök i någon sorts annan stad också. Snacka lite skit och festa kanske. Jag ska kolla upp det hela snarast. Jag vill slippa tänka på mig själv och på andra. För nej, det blir fan inte lättare.

Fjällen blir det vecka 10, och jag längtar fruktansvärt mycket. Oj, vad jag ska ta det lugnt då. Andas in den kalla luften och rensa hjärnan. EXAKT vad jah behöver. Jag gör det allt för sällan. Kanske mest för att jag inte pallar promenader på grund av mitt katastrofalt dåliga knä?! 26 februari blir det återbesök hos kära ortopeden. Ett ordentligt svar då vore på sin plats, och sen ska jag kirra det här. Fotboll i sommar? Hell yeah.

Imorgon ska jag festa sönder med några absoluta favoriter. Långa snack om ingenting med Cilla på Åsas balkong, jaaatack! Dessutom älskar jag kinamat. Jag och Cilla ska äta bambuskott. Dessutom ska vi supa ner oss på krogen.
Hörs.

Kommentarer
Postat av: cilla

fyllesnack är det bästa jag vet!

2007-02-15 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback