Design by: Josefin

please, forgive me

Let us die young. Let me die now. En gång till? Någon måste skämta med mig? Varför just jag? Jag förstår inte. Eller jo, det gör jag. För jag är svag. Gör man allt man kan och är svag på samma gång så spelar det ingen roll hur bra man är. Jag förlorar varje gång. Jag förlorar i kampen mot mig själv.

Låt mig åka bort. Långt, långt bort. Jag vill bara vara med mig själv. Långt bort från allt. Långt bort från alla som betyder något och lika långt bort från allt som jag inte behöver. Jag skulle behöva hitta mig själv. Mitt i detta kaos behöver jag verkligen mig själv. Det blir oändligt mycket lättare om man är två. Även om man egentligen bara är en. Äh.

Who wants to live forever?
Who dares to live forever?
Who waits forever, anyway?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill leva livet ut sara. i love you, you know

2007-02-12 @ 18:22:28
Postat av: sara

vem? anonyma kommentarer tar kål på mig, från nu. men jag älskar förmodligen dig också.

2007-02-12 @ 18:56:38
Postat av: cilla

sorry, det är din 18 åring

2007-02-13 @ 13:48:48
Postat av: sara

skrev du, cilla? ååh.

2007-02-13 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback