Design by: Josefin

shake this off, pretend it's all ok

Idag trodde jag att någon hade ändrat lösenord till min kära blogga. Jag var rätt upprörd där ett tag, kan avslöjas. Järngänget joinade min frustration. Men jaaa, problemet var att jag hade Caps Lock aktiverat. Haha. Men det är ju sånt som kan hända.

Helgen närmar sig, och det är något jag längtar till hela veckorna. Allra mest på måndagarna. Men imorgon är det fredag och då behöver man inte längta så mycket, för då är det dags liksom. Imorgon har jag väl tre lektioner eller nånting, och det är skönt. Sen blir det lite chill på FG, och sen är det dags för kväll. :) Kvällen ska börjas med min kära Boe och Åsa på Choice Garden, eller vad det heter. Haha. Hur som helst så ska det ätas kinamat, och det var längesen! Gottgott!
Sen ska jag bjuda Boesan på bio, det är hon värd. Jag är kär i Anastasios Soulis, så därför står Underbara älskade på programmet. :) Efter det bär det av hem mot Ängsliden(?). Där ska det mysas, fotograferas och kolla på ännu mer film. Det ser ut att bli High School Musical. Måste visa Sofie varför man älskar den. :) Har ju lärt henne smådigga musiken iaf. ;)

Jaa, jag väntar på en magnetröntgen, och det är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sara jag har köpt väldigt fina skor idag!!!!

2007-02-03 @ 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback