Design by: Josefin

we're not gonna take it

Vad heter du?
Sara Linnéa Margareta Skoog, var jag det ja.

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?

Svart (jag lever i mina mjukisar)

Vad lyssnar du på just nu?

Nån annan - Lars Winnerbäck


Vad gjorde du igårkväll?

Låg i soffan.

Vad var det sista du åt?
Cheeseballs


Hur är vädret hos dig just nu?

Ingen aning faktiskt.


Den sista personen du pratade i telefon med?

Pappa


Det första du lägger märke till hos det motsatta könet?

Ögon och händer.


Gillar du personen som skickade det här till dig?

Jaja, det var på grund av den här frågan Cilla utmanade mig. I adooore you, Cecilia Hill!


Hur mår du idag?

Som en ballong, tror jag? Helt okej, men svullet.


Vilken är din favoritdryck?

Vatten går alltid ner.

Favoritalkoholiserad dryck?
Cube Bellini Peach, sucker för det.

Favoritsport?

Fotboll in my heart.


Hårfärg?

Jaa? Mörkbrunt med inte så snygg utväxt.


Ögonfärg?
Grön


Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång.

Syskon och deras ålder?

Vilka räknas? Elin 15, Malin 14 och Erik 12?

Favoritmånad?
Juli. Svensk högsommar in my heart.


Favoritmat?
Sucker för pizza. =/ Men visst, tacos eller biff med bambuskott. ;)


Favoritdag i veckan?

Fredag


Är du för blyg för att bjuda ut någon?

Skämtar du med mig?

Favoritlåt(ar)?
Bohemian Rhapsody - Queen


Hur ser din musmatta ut?
Vid den här datorn, Harry Potter.

Favoritspel?

Bubbles?

Kan du nudda din näsa med tungan?

Nej.

Kan du korsa ett öga åt gången?

Njae. Åsa is the shit.


Är du romantisk?
You bet.

Skulle du själv säga att du är lycklig?

Javars.

Hade du något favoritgosedjur när du var liten?

Min vita älskade nalle, named Nallen. He's still in my bed.

Är du lik dina syskon?

Har hört det tusen gånger, I guess. Mest på ögonen, tror jag.

Vad ska du rösta på i valet?
3 years left?


Har du varit på festival?
Nja, njaae.

När skrattade du senast så att du grät?

Igårkväll. Mamma fick mig att asgarva, vilket innebar att min mun gjorde så jävla ont att jag fällde ett par tårar. Om det inte räknas, så i fredags. När jag och tjejerna var på Bali.

Bästa konserten?
Gyllene Tider. Jag, Moa, Flisan, Frida, Rebecca och Sofie. Inget annat än total kärlek där inte.

Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Men vissa stammar gjorde så våldsamt motstånd. =/

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Nada


Vad var det senaste du såg på TV?
Inte film? Isåfall Nya Tider.

Utan att se efter, gissa vad klockan är:
16.55 (16.36)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Vad är datorn? Jag hör Lars Winnerbäck sjunga, genom högtalarna.

När var du senast utomhus, och vad gjorde du?
Igårkväll gick jag och mamma till Konsum fram och tillbaka.


Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Först kollade jag in Foppas nya blogg, sen kollade jag hur camh.blogg.se klarade utmaningen. Mest för att jag hade på känn att jag själv skulle bli utmanad.

Vad har du på dig?
Svarta mjukisar, rosa linne och svart tröja.


Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Jag drömde massor, men har det inte i minnet just nu.


När skrattade du senast?
Igår, I guess.


Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ingenting. Ja, okej, några hyllor.

Har du sett något konstigt på sistone?
Njae. Eller när är på sistone?

Vad tycker du om den här utmaningen?
Roligare att läsa andras svar än att skriva sina egna.


Vilken var den senaste film du såg?

Alladin, för ett par timmar sen.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle betala varenda krona av vårt nya hus. Dessutom skulle jag lägga till ett gigantiskt dressing room på ritningen. Där skulle jag ha massvis med garderober till alla kläder jag skulle köpa.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Varför tror ni att folk inte känner till det?


George Bush?

Ingen kommentar alltså.

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Jaa, självklart. Livet är till för att levas.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Alla dina problem försvinner här och nu

Vem är din bloggidol och varför?
Cecilia Hill (när hon får för sig att blogga)
Emma Asplund, för hon alltid skriver så värdelösa saker. Och så vill jag att hon kommer hem också.

Vad ska du göra när du har skrivit färdigt?
Gå upp och krama mammi.


Vem utmanar du att svara på dessa frågor?
Äum ja, Sofie Pettersson - mer känd som Boe.


Kommentarer
Postat av: T

Världelösa saker... ne nu va faaan

2007-02-22 @ 01:42:49
URL: http://www.emmaasplund.blogg.se
Postat av: Anonym

Värdelösa. Ja gick HR

2007-02-22 @ 01:43:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback