Design by: Josefin

words and violence

Zappade förbi Voice TV idag och råkade stöta på Sebastian. Jag gillar honom. Alltså, jag gillar definitivt hans sound. Nästa vecka i melodifestivalen, oh yeah. Idag blev jag nöjd och glad av The Ark. Jag hade dock inte väntat mig något annat. Alla förhoppningar infriades, och det känns kanooon. Har inget annat att säga om Marie Lindberg, än att jag låter storyn tala för sig själv. Men goosh vilken vacker låt! Den kommer jag lyssna sönder snarast. Både på gott och ont, givetvis. Inte gick Cosmo4 vidare heller. Dåååligt. Ut med Jessica Andersson. Är det inte Fame, kan det vara. ;) Jag har för övrigt lagt min röst på att Jimmy Jansson bör döpa sin dotter till Amanda. Men det blir säkert en pojke. Han får heta Johan efter Johan Kinde i Lustans Lakejer. Är det inte underbart?

Oj, det blev en liten reflektion efter kvällens andra deltävling i Göteborg. Och ärligt talat, jag tycker faktiskt att Kristian Luuk är ganska rolig. Succé i Jessicas lila shorts, absolut.

Får se om det blir någon form av shopping imorgon. Men var ska jag lägga allting? Begriper inte hur en garderob kan bli så överfull? Det ska bli skönt att flytta så att jag verkligen kan ta tag i det här och slänga alla urtvättade tröjor och oanvända jeans. Det borde vara förbud att ha grejer i garderoben med prislappen kvar på. Men jag är katastrofalt dålig, och har såna plagg i mängder!

Film nu va? Det har blivit många dom senaste dagarna. Men jag klagar inte. Fast jag borde givetvis börja läsa min engelskabok.

Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback