Design by: Josefin

here we stand, or here we fall

Idag är jag sjuk. Eller, jag har varit sjuk hela helgen, och det fortsätter imorgon. Får se när jag frisknar till. Jag skulle verkligen behöva vara i skolan. Det är jobbigt att behöva ta igen mycket. Jag som inte ens är seriös när jag är där.

Jag är inne i en tung Queen-period för tillfället. Inte mig emot. Men jag vill tillbaka till London. Jag ber till gudarna att We will rock you kommer på tv. Live-skivan från The Dominion Theatre går varm här hemma.

Dagens låtar:
I want to break free - Queen
Hammer to fall - Queen
Bohemian Rhapsody - Queen


And everyting we want to get we download from the Internet
No need to think, no need to feel
We know the cyberspace is real
It makes us laugh, it makes us cry
It makes us feel like we can fly
/Radio Ga Ga

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå sjuk? jag vill ju träffa dig.

2007-01-22 @ 20:55:29
Postat av: saris

veem?

2007-01-23 @ 09:24:32
Postat av: Anonym

ha ha ha...

2007-01-23 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback