Design by: Josefin

hold on

Livet går, för närvarande, i 180. Beställning från Asos är lagd, och jag är mycket nöjd. Det har varit en hel del fotboll under dom senaste dagarna. Slutspel i Specce Cup var, precis som vanligt, en höjdare. Jag hade sällskap i världsklass och spelet vi såg dög absolut. Dessutom blev det rätt spännande, och sånt gillar jag. Igår var det Duveholmshallen för hela slanten. Men man blir trött. Var där nere i drygt 13 timmar, och det bidrar till trötthet och huvudvärk, det vill jag lova.

Känner dock inte så mycket i knät. Beror förmodligen på att jag haft en hel del annat att tänka på. Har jag tur så kan jag hålla smärtan på den här nivån. Annars väntar väl en ny, mindre rolig, vecka.
Inte alls utvilad efter lovet. Det känns verkligen inte bra. Prov på onsdag? Vaa? Två böcker som ska läsas ut, men inte läser man mer för det. Men okej, böckerna är faktiskt bra, så ett par vettiga bokrecensioner ska jag väl kunna åstadkomma. Äh, tre förresten.
På tisdag åker jag med brudarna till Västerås. En fotbollsdag till? Jadå, självklart. Jag bangar inte. Men jag hade hellre varit med och lirat. Men vafan, jag duger väl som supporter också. Och liite skönare är det ju faktiskt att sitta på läktaren.

Annars ser världen mest ut att bestå av krig, storm och strömavbrott. Känns inte som jag orkar engagera mig. Därför skippar jag det, och hoppas på att skolan blir inställd på grund av stormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback