Design by: Josefin

i'm not dead

Av nån anledning så känns det inte som att det händer tillräckligt många grejer i mitt liv för att jag ska kunna vara en blogg-nörd. Men visst, idag har jag varit i Västerås och har skrattat sjuuukt mycket tillsammans med Emma Asplund. Sjuk människa. Mari är inte så tokig hon heller. Hejaklacks-sångerna med stämmor och allt var absolut inte att leka med.

För övrigt så hade jag skrivit ett otroligt långt mejl till USA, dock försvann hela skiten och jag blev galen.

Nej, ärligt talat så har jag svenskaprov imorgon. Och det uppskattar jag inte. Dags för plugg.

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, vad bittert. =( for jag gissar bara sadar, pa rak arm... lite sjalvsakert att mailet skulle hamnat i min inkorg. :p eller har du manga vanner i west philadelphia? Pinks skiva is hot ocksa.. I'm not dead! L O V E

2007-01-17 @ 00:08:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback