Design by: Josefin

just pretend that you no longer love him

Nej, jag mådde inte så värst bra. Bidrog inte med så mycket till firandet, så jag tackade för mig ett par timmar tidigare än tänkt. Men shit happens. Men väldigt fint sällskap hade jag iallafall. Cilla, Emma och Micke hade verkligen lyckats med gästlistan. :) Jag, Heidi och Valeria hade fullt upp med att prata (skrika?) gamla minnen. Det finns så mycket sjuka grejer jag upplevt med dom där två. Tänk vad 3 år på högstadiet kan göra med en. Och vad blir det av oss? Inte mycket alltså. "Diskret.."
Annars uppskattade jag inte snöovädret som drabbade min del av landet under gårdagen. Kan ju inte heller påstå att man blir snyggare av att gå ut i det där vädret. Skönt att vi slapp gå till Valla iallafall, för då hade vi förmodligen aldrig kommit fram.

Jaja, nu är det bara 6 dagar till det är min tur. Ser ut som att fredagen kan bli en riktig höjdare. Cilla har dock varnat mig för lite småtjuriga vakter. Töntigt!

Bio idag. Som jag har längtat.

Kommentarer
Postat av: johanna

jaa, då blir det party på högsta nivå. det tycker vi om. :P

2007-01-21 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback